اخبار جامع تخصصی معماری

خبرهای تخصصی معماری را در این وبلاگ جستجو کنید.

چگونه آب شور چاه را شیرین کنیم؟ شیرین کردن آب شور در کشاورزی

افزایش تناژ برداشت محصولات کشاورزی ،از بین بردن شوری آب ، مدیریت کردن شوری آب و کاهش تاثیرات منفی شوری آب در کشاورزی با استفاده از آب مغناطیسی(افزایش کیفیت و کمیت محصولات) کاهش شوری آب کشاورزی یا اصلاح شوری آب و اصلاح شوری خاک رشد محضول شما رو بیشتر نموده و افزایش برداشت محصولات کشاورزی …

منبع سایت : آتیه انرژی تلاش
چگونه آب شور چاه را شیرین کنیم؟ شیرین کردن آب شور در کشاورزی

تولید کننده دستگاه های تصفیه آب آتیه انرژی
آتیه انرژی تلاش

چگونه آب شور چاه را شیرین کنیم؟ شیرین کردن آب شور در کشاورزی https://atie-energy.com/روش‌های-کاهش-شوری-آب-در-صنعت-کشاورزی-چ/ https://atie-energy.com/روش‌های-کاهش-شوری-آب-در-صنعت-کشاورزی-چ/#comments شرکت آتیه انرژی Sun, 20 Sep 2020 18:03:55 0000 اخبار https://atie-energy.com/?p=547

افزایش تناژ برداشت محصولات کشاورزی ،از بین بردن شوری آب ، مدیریت کردن شوری آب و کاهش تاثیرات منفی شوری آب در کشاورزی با استفاده از آب مغناطیسی(افزایش کیفیت و کمیت محصولات) کاهش شوری آب کشاورزی یا اصلاح شوری آب و اصلاح شوری خاک رشد محضول شما رو بیشتر نموده و افزایش برداشت محصولات کشاورزی …

منبع سایت : آتیه انرژی تلاش
چگونه آب شور چاه را شیرین کنیم؟ شیرین کردن آب شور در کشاورزی

تولید کننده دستگاه های تصفیه آب آتیه انرژی
آتیه انرژی تلاش

افزایش تناژ برداشت محصولات کشاورزی ،از بین بردن شوری آب ، مدیریت کردن شوری آب و کاهش تاثیرات منفی شوری آب در کشاورزی با استفاده از آب مغناطیسی(افزایش کیفیت و کمیت محصولات)

کاهش شوری آب کشاورزی یا اصلاح شوری آب و اصلاح شوری خاک رشد محضول شما رو بیشتر نموده و افزایش برداشت محصولات کشاورزی را برای شما رقم خواهیم زد. برای درک بیشتر از مدیریت کردن تاثیرات منفی شوری آب توسط آبیاری مغناطیسی حتما فیلم بالا را مشاهده بفرمایید.این فیلم مصاحبه با کشاورزان بزرگواریست که از آبیاری مغناطیسی استفاده کرده اند و رضایت خویش را در این فیلم اعلام نموده اند.

شیرین کردن آب شور؛ به آبی میگویند شور، که سختی آن به حدی است که باعث افت محصول می شود با نظر به شور بودن آب چاه‌ها و مناطق کشاورزی، کشاورزان به دلیل غیر قابل کشت بودن زمین‌هایشان از مشکلات فراوانی رنج می‌برند. جهت کاهش شوری آب کشاورزی میتوانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

از بین بردن شوری آب ، مدیریت کردن شوری آب و تاثیرات منفی شوری آباز بین بردن شوری آب ، مدیریت کردن شوری آب و کاهش تاثیرات منفی شوری آب در کشاورزی با استفاده از آب مغناطیسی

روش‌های مرسوم رایج در کشورهای دنیا جهت کاهش شوری آب کشاورزی و روش کاهش شوری آب با آبیاری مغناطیسی توانسته است تا حدودی رضایت نسبی کشاورزان را جلب کند. در هر حالتی چه آب شور و چه آب شیرین آبیاری مغناطیسی می تواند باعث افزایش کیفیت و کمیت محصول کشاورزی شود

برای استفاده از روش مناسب آبیاری مغناطیسی برای تصفیه آب کشاورزی لازم به ذکر است تا هر میزان و مقداری که بشود شوری آب را کاهش داد به هدفمان که دستیابی به محصول بهتر و بیشتر در کشاورزی است نزدیک تر شده ایم.

چگونه آب شور چاه را شیرین کنیم؟روش‌های مورد استفاده در صنعت کشاورزی جهت تصفیه آب کشاورزی و رفع شوری آب کشاورزی و چاه

چگونه آب شور چاه را با آبیاری مغناطیسی شیرین کنیم؟

رفع شوری آب کشاورزی و چاه، با توجه به شرایط آب و خاک و همچنین مقرون به صرفه بودن محصول روش‌هایی که در صنعت کشاورزی استفاده می‌شود جهت تصفیه آب کشاورزی عبارت است از:

  • استفاده ازدستگاه آب شیرین کن کشاورزی اسمز معکوس RO

در مناطقی که دسترسی به آب‌های شیرین سخت شده است وآب دارای ec بالایی است به منظور تهیه آب برای مصارف گلخانه‌ای و کشاورزی از دستگاه آب شیرین کن اسمز معکوس استفاده می‌شود. با بهره گیری از آب شیرین کن کشاورزی اسمزمعکوس مقدار شوری آب تا ۹۸ درصد کاهش می‌یابد. آب مناسب با کشت وزرع بدست خواهد آمد. بازدهی تولید محصولات کشاورزی در این روش استفاده از دستگاه آب شیرین کن کشاورزی اسمز معکوس به صورت کاملاً چشمگیری افزایش می‌یابد.

رفع شوری آب کشاورزی و چاه با استفاده از دستگاه آب شیرین کن کشاورزی اسمز معکوس ROقابلیت‌ها و توانایی‌های دستگاه آب شیرین کن کشاورزی اسمز معکوس در رفع شوری آب کشاورزی و چاه

آب شور را چگونه شیرین کنیم یا راههای کاهش ec آب

با نظر به قابلیت‌ها و توانایی‌های دستگاه آب شیرین کن کشاورزی اسمز معکوس در به حداقل رساندن شوری آب و جلوگیری از، از بین رفتن درختان و فرسایش خاک استفاده از آن به شدت توجیه اقتصادی دارد و به کشاورزان توصیه می‌شود.

چگونه شوری آب را کم کنیم؟بکارگیری تکنولوژی آبیاری مغناطیسی و نقش آن در کاهش تاثیرات منفی شوری آب در کشاورزی

چگونه شوری آب را کم کنیم؟ ( آبیاری مغناطیسی )

لازم به ذکر است با توجه به اینکه تهیه آب شیرین کن نیاز به هزینه اولیه دارد و نگهداری آن نیز شامل مواد مصرفی می‌باشد لذا برای اینکه صرفه اقتصادی داشته باشد بهتر است فقط برای کشت محصولات با ارزش سراغ آب شیرین برویم. به عنوان مثال محصولات گلخانه‌ای که بازگشت سرمایه دارد بهترین راه برای پایین آوردن هدایت الکتریکی استفاده از آب شیرین کن می‌باشد.

برای اینکه بتوانیم قیمت دقیق دستگاه تصفیه آب کشاورزی را خدمت خریداران محترم مشخص کنیم باید آنالیز کامل آب و همچنین نیاز دقیق آب را در شبانه روز بدانیم تا طراحی دقیق آب شیرین کن را انجام دهیم.

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش از سال ۷۹ در زمینه ساخت دستگاه‌های آب شیرین کن در کشور فعالیت نموده است و تاکنون پروژه‌های موفقی در این زمینه ارائه نموده است. ساخت دستگاه‌های با کیفیت و همچنین ارائه خدمات پس از فروش ممتاز از ویژگی‌های منحصر بفرد شرکت آتیه انرژی تلاش می‌باشد.

  • استفاده ازپکیج مغناطیسی و بکارگیری تکنولوژی آبیاری مغناطیسی جهت کاهش تاثیرات منفی شوری آب در کشاورزی

ساده ترین راه تصفیه آب شور و اصلاح شوری آب استفاده از آبیاری مغناطیسی می باشد 

متاسفانه ظرف سالهای گذشته که آب چاه های کشاورزی شور شده است هم راندمان کشاورزی پایین آمده و هم ساختار خاک بشدت تخریب شده که منجر به کاهش برداشت محصولات کشاورزی شده است .ما با اصلاح خاک شور و اصلاح آب شور می توانیم عملکرد و سودآوری محصولات کشاورزی را بنحو چشمگیری افزایش بدهیم .تخصص ۲۰ ساله ما در این زمینه میتواند به هر کشاورزی کمک کند تا شرایط کنونی خویش را بهبود ببخشد

با بالا بردن حلالیت آب شوری آب کم می‌شود و بعد نفوذپذیری آب درون خاک بالا می‌رود و نتیجتاً عمل خاکشویی بهتر اتفاق می افتد و اثر چشمگیری در بازدهی مصول اتفاق می افتد، به همین منظور می‌بایست از پکیج مغناطیسی استفاده نمود. در شرایطی که کشاورزان توان پرداخت مبلغ آب شیرین کن را نداشته باشند باید در فکر مدیریت کردن شوری آب باشند تا کمترین ضرر و خسارت را از شوری آب ببینند.

با توجه به این که شور شدن آب می‌تواند محصول کشاورز را پایین بیاورد و بعد از مدتی خاک را نیز شور کند که قابل استفاده در کشاورزی نباشد باید هزینه‌های منفی شوری آب را کم کرد.

استفاده از پکیج مغناطیسی و بکارگیری تکنولوژی آبیاری مغناطیسی جهت کاهش تاثیرات منفی شوری آب در کشاورزیاستفاده از آبیاری مغناطیسی جهت بالا بردن کیفیت و کمیت محصول تولیدی و کاهش تاثیرات منفی شوری آب در کشاورزی

با توجه به این که اکثر دانشمندان متخصص در زمینه آبیاری تحت فشار بر این عقیده استوار هستند که آب مغناطیسی هم می‌تواند پیشگیری کند از ایجاد رسوب در مسیر لوله‌ها به سایر تاثیرات مثبت آب مغناطیسی نیز ایمان دارند. کما اینکه در چند سال گذشته پروژه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در این زمینه تعریف شده است.

به عنوان مثال در کشت یونجه زمانی که ‌ای سی آب بالا می‌رود برگ سوزی در یونجه اتفاق میوفتد که ثابت شده است در پروژه‌های که در روی کشت یونجه کار شده است با آب مغناطیسی هم برگ سوزی از بین رفته است و هم محصول چند روز زود رس تر شده است. شرکت آتیه انرژی تلاش مفتخر است پروژه‌های زیادی در این زمینه به اجرا رسانده است که می‌توانید برای ارائه مسائل کارشناسی با تلفن‌های شرکت تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که امروزه کشاورزی تبدیل به یک علم شده است و هر کشاورزی با غلم روز جلو برود پیشرفت بیشتری در کارش خواهد داشت.

متاسفانه در چند سال گذشته شاهد این بوده‌ایم که کشاورزان محترم با صرف هزینه‌های سنگین تصمیم به حفر چاه نموده‌اند و بعد از این که به آب رسیده‌اند متوجه این شده‌اند که آبی که استحصال کرده‌اند دارای شوری بالا می‌باشد و نظر به این که کشاورزی با آب شور هیچ گونه صرفه اقتصادی ندارد، لذا در فکر تصفیه آب کشاورزی افتاده‌اند و بر اساس اینکه هر محصولی یک آب خاص با آنالیز خاصی لازم دارد برای کشت و برداشت مناسب ما می‌توانیم مناسب‌ترین راه و اقتصادی‌ترین راه را برای تصفیه آب کشاورزی انتخاب نمایم.

در ابتدا لازم است یک آنالیز کامل از آب در دست داشته باشیم که این آنالیز هم شامل آنالیز مواد میکروبی داخل آب می‌باشد و همه محاسبه فلزات سنگین موجود داخل آب. اگر بتوانیم با صرف یک هزینه معقول آب را برای کشاورزی به مرحله استاندارد برسانیم می‌توانیم بهره برداری مناسبی از آن خاک و آب داشته باشیم. بر اساس این مسئله تاکنون توانسته‌ایم پروژه‌های خوبی در کشاورزی به ثمر برسانیم.

استفاده از آبیاری مغناطیسی در بیست سال اخیر تبدیل به یک روش مرسوم در کشاورزی شده است و با توجه به اینکه هزینه بالایی ندارد تبدیل به یک روش مناسب جهت کاهش تاثیرات منفی شوری آب در کشاورزی شده است و حتی کشاورزانی که مشکل شوری آب هم ندارند از این روش استفاده میکنند جهت بالا بردن کیفیت وکمیت محصول تولیدی.

در این سیستم چند بلوک مغناطیسی و یک سختی گیر الکترونیکی نصب می شود -انتخاب تعداد بلوک مغناطیسی بستگی به سایز لوله اب دارد، به عنوان مثال برای لوله ۶ اینچ ۴ عدد بلوک مغناطیسی و یک عدد رسوبزدای الکترونیکی باید در خروجی استخر نصب شود

تاثیرات مثبت آب مغناطیسی در کشاورزی

  • با استفاده از آبیاری مغناطیسی صرفه جویی محسوسی در مصرف آب،کود و سم اتفاق می افتد
  • با استفاده از آبیاری مغناطیسی کشاورز می تواند ۱۰ الی ۲۰ روز محصول خود را زودرس نموده و محصول را با قیمت بالاتر در بازار عرضه نماید
  • با استفاده از آبیاری مغناطیسی مقاومت گیاه در برابر بیماری افزایش یافته و آفات کشاورزی کنتزل می شود
  • چون نفوذ پذیری خاک افزایش می یابد خاک شویی بالا می رود و مرور زمان خاک کشاورزی اصلاح می گردد
  • مقاومت گیاه در برابر شوری آب بالا می رود و میتوان با روش آبیاری مغناطیسی تاثیرات منفی شوری آب را تا ۳۰ درصد کاهش داد
  • با استفاده از آبیاری مغناطیسی وزن میوه بالاتر می رود و درنهایت تناژ برداشت محصولات زراعی و باغی افزایش پیدا میکند
  • در عکس زیر تاثیرات مثبت استفاده از آبیاری مغناطیسی را شرح داده ایم که برای رسیدن به این نتایج کار کارشناسی و تحقیقاتی زیادی صورت گرفته است و کتابهای زیادی به رشته تحریر درآماده است.

    روش کاهش شوری آب

    تفاوت کیفیت  محصول گندم زمانی که از آب مغناطیسی استفاده شده با آبیاری معمولی آب مغناطیسی و تاثیر در کیفیت محصول

    تفاوت کیفیت محصول گندم زمانی که از آبیاری مغناطیسی استفاده شده با آبیاری معمولی

    چگونه شوری آب کشاورزی را شیرین کنیم؛ یک سوالی است که ذهن خیلی از کشاورزان عزیز را مشغول نموده است. ما سعی کرده ایم در این ۲۰ سالی که از سابقه شرکت گذشته است بهترین راهکار را به کشاورزان عزیز و زحمتکش ارائه بدهیم. کارشناس‌های فنی شرکت آماده پاسخ گویی به سؤال‌های شما عزیزان هستند.

    تفاوت کیفیت در نوع آبیاری مغناطیسی با ابیاری معمولیتفاوت کیفیت در نوع آبیاری مغناطیسی با ابیاری معمولی
    • تلفکس: ۰۲۱۸۸۴۲۰۸۷۸
    • ارتباط از طریق واتس آپ: ۰۹۱۲۱۱۵۱۱۳۷
    • لینک تلگرام ارتباط با ما: @Zeinodin_javad
    ۴/۵ - (۳ امتیاز)

    منبع سایت : آتیه انرژی تلاش
    چگونه آب شور چاه را شیرین کنیم؟ شیرین کردن آب شور در کشاورزی

    تولید کننده دستگاه های تصفیه آب آتیه انرژی
    آتیه انرژی تلاش

    https://atie-energy.com/روش‌های-کاهش-شوری-آب-در-صنعت-کشاورزی-چ/feed/ 4

    منبع :آتیه انرژی
    [ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
    ]

    [ يکشنبه 2 آبان 1400 ] [ 15:48 ] [ Burton ]

    [ ]

    نام :
    ایمیل :
    آدرس وب سایت :
    متن :
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
    کد امنیتی : ریست تصویر
    ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
    بستن تبلیغات [X]