اخبار جامع تخصصی معماری

خبرهای تخصصی معماری را در این وبلاگ جستجو کنید.

مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 55au9000

در تلویزیون سامسونگ 55AU9000 پنل IPS زاویه دید و حداکثر روشنایی تصویر بیشتری دارد که برای استفاده در محیط هایی با نور متوسط و زیاد یا تماشای تلویزیون به صورت دسته جمعی گزینه بهتری است. این دو تلویزیون به دلیل داشتن صفحه نمایش با رفرش ریت بالا برای بازی نیز مناسب هستند.

البته تلویزیون ال جی NANO86 به دلیل داشتن پورت HDMI 2.1 و قابلیت نمایش محتوای 4K@120Hz را داشته و برای اتصال به کنسول های بازی نسل نهم مناسب است. اما تلویزیون AU9000 پورت HDMI2.0 دارد و هنگام اتصال به کنسول نسل نهم از رزولوشن تصویر یا 4K@60Hz پشتیبانی می کند. شما می توانید دیگر مشخصات فنی این دو تلویزیون را در فروشگاه ما با یکدیگر مقایسه کرده و گزینه مناسب خود را از این بین انتخاب نمایید.



موضوعات: عمومی,
برچسب ها: قیمت تلویزیون سامسونگ tu9000 55 , تلویزیون سامسونگ ۹۰۰۰ , تلویزیون سامسونگ au8500 , تلویزیون سامسونگ مدل 65au9000 , بررسی تلویزیون au9000 , قیمت تلویزیون سامسونگ tu9000 , جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2020 , تلویزیون سامسونگ tu9000 , تلویزیون کریستال سامسونگ , سیستم عامل تایزن ,
[ بازدید : 227 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 28 آذر 1400 ] [ 14:12 ] [ Burton ]

[ ]

چه رنگ شالی به پوست سبزه می‌آید؟


اگر شما خانمی سبزه هستید و برای زیبا و کامل شدن استایل خود از شال استفاده می کنید باید این موضوع را بدانید که رنگ شال انتخابی‌تان باید بارنگ پوست تیره شما تناسب داشته باشد، این تناسب موجب افزایش دوچندان زیبایی صورت شما می‌شود و به چهره‌ی شما جذابیت و جلوه‌ی بیشتری می‌بخشد.

پیشنهاد ما برای شما خانم‌های سبزه و جذاب این است که هیچ‌گاه به سراغ رنگ‌های تیره مانند بنفش تیره، قهوه‌ای و ... نروید از طرفی رنگ شال مات و کدر، درخشش صورت شمارا از بین می‌برد. حال این سؤال برایتان پیش می‌آید که چ رنگ شالی به پوست سبزه می‌آید؟ ما در این مورد شمارا راهنمایی کرده و رنگ‌های مناسب باپوستتان را پیشنهاد می‌کنیم پس با شیک فام همراه باشید.



موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 372 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 29 آبان 1399 ] [ 23:46 ] [ Burton ]

[ ]

خرید بک لینک انبوه از سایت رکس سو

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود، خرید رپورتاژ آگهی دائمی و با کیفیت است .



موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 305 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 24 شهريور 1399 ] [ 3:32 ] [ Burton ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]