اخبار جامع تخصصی معماری

خبرهای تخصصی معماری را در این وبلاگ جستجو کنید.

سبک معماری چوبی چیست ؟

تا زمان شناخت عناصر سازه ای شناخته شده از آهن در اواخر قرن هجدهم، چوب تقریبا تنها مصالح قابل دسترس برای ساختار و پیکربندی سازه بود، یا برای بخش هایی از ساختمان همانند ستون ها، خرپاها، تیرهای کف که قابلیت تحمل تنش و خمش را داشتند. انواع بسیاری الوارهای معماری چوبی در ساختمان های متعدد مورد استفاده اند که از مشخصات ویژه ای برخوردارند. الوارهای چوبی قابل طبقه بندی به دو گروه هستند چوب های نرم و چوب های سخت. چوب های نرم تمامی برگرفته شده از مناطق درختان همیشه سبز و چوب های سخت برگرفته شده از مناطق درختان پهن برگ هستند.



موضوعات: معماری,
برچسب ها: معماری چوبی ,
[ بازدید : 339 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 11 خرداد 1399 ] [ 22:3 ] [ Burton ]

[ ]

راه نجات از شوفاژ و پکیج در ساختمان ها

راه نجات از شوفاژ و پکیج در ساختمان ها سیستم های گرمایشی شوفاژ و پکیج در ساختمان ها مزایای زیادی از جمله کم خطر بودن و بهینه گی نسبت به بخاری شومینه و‌‌‌... دارند مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در زمستان ها چند سالی است که کمتر شده و دلیل اصلی آن استفاده از همین سیستم ها است در کنار تمامی این مزایا سیستم های گرمایی دارای معایبی هم هستند که بزرگترین آن گرفتن رسوب در درون تاسیسات و لوله ها است برای جلوگیری از این افت بزرگ می‌توان از سختی گیر مغناطیسی انصار استفاده کرد.


[ بازدید : 293 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 11 خرداد 1399 ] [ 22:0 ] [ Burton ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]