اخبار جامع تخصصی معماری

خبرهای تخصصی معماری را در این وبلاگ جستجو کنید.

مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 55au9000

در تلویزیون سامسونگ 55AU9000 پنل IPS زاویه دید و حداکثر روشنایی تصویر بیشتری دارد که برای استفاده در محیط هایی با نور متوسط و زیاد یا تماشای تلویزیون به صورت دسته جمعی گزینه بهتری است. این دو تلویزیون به دلیل داشتن صفحه نمایش با رفرش ریت بالا برای بازی نیز مناسب هستند.

البته تلویزیون ال جی NANO86 به دلیل داشتن پورت HDMI 2.1 و قابلیت نمایش محتوای 4K@120Hz را داشته و برای اتصال به کنسول های بازی نسل نهم مناسب است. اما تلویزیون AU9000 پورت HDMI2.0 دارد و هنگام اتصال به کنسول نسل نهم از رزولوشن تصویر یا 4K@60Hz پشتیبانی می کند. شما می توانید دیگر مشخصات فنی این دو تلویزیون را در فروشگاه ما با یکدیگر مقایسه کرده و گزینه مناسب خود را از این بین انتخاب نمایید.


خرید تلویزیون سامسونگ AU9000 و 70tu7000 فروشگاه دوزین کالا

طراحی تلویزیون سامسونگ AU9000 ٰبه نوعی با سنت شکنی همراه بوده به نحوی که علاوه بر کاهش چشمگیر ضخامت، تغییر در چینش پایه‌ها نیز در آن دیده می‌شود که تا حدی از پرچمدارهای سامسونگ الهام گرفته شده است. در کل طراحی AU9000 حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند و نصب آن، چه روی دیوار و چه روی میز تلویزیون جلوه خوبی را به محیط القا خواهد کرد.

البته شاید طراحی پایه‌های AU8000 کمی عامه‌پسندتر باشد که در برررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ AU8000 به این مورد پرداخته‌ایم. خرید تلویزیون 2021 شما می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

البته اگر بخواهیم صادق باشیم بسیاری از تلویزیون‌های امروزی و حتی قدیمی از کیفیت 4K‌ استفاده می‌کنند در حالی که اصلاً کیفیت تصویر خوبی ندارند. پس کیفیت 4K به تنهایی نمی‌تواند کیفیت تصویر مناسب در تلویزیون شما را تضمین کند و چیزی که بیشتر از کیفیت 4K حائز اهمیت بوده ویژگی‌های تصویری است که در تلویزیون به کار می‌رود. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ AU9000 به همراه خودش یک ریموت کنترل هوشمند دارد که توسط آن می توانید دستیارهای صوتی را فعال سازید.

تلویزیون کریستالی سامسونگ از سیستم عامل اختصاصی این شرکت یعنی تایزن پشتیبانی می کند. نسخه 6 تایزن امکانات هوشمند بسیاری را به کاربر ارائه داده و برای اتصال به Wi-Fi نیاز به تنظیمات خاصی ندارد. این محصول مجهز به IOT است و شما می توانید تمامی لوازم هوشمند منزل را که از اینترنت اشیاء پشتیبانی می کنند به تلویزیون متصل کرده و از طریق برنامه Smart Things مدیریت کنید.

فروش اقساطی ال ای دی سامسونگ بدون ضامن 24 ماهه

حاشیه‌های اطراف نمایشگر خیلی باریک هستند به نحوی که قابل مشاهده نیستند یعنی می‌توانید بدون هیچ گونه حواس پرتی تمرکز کامل را بر روی محتوای در حال پخش داشته باشید به معنای واقعی تصویر را ببینید نه تلویزیون را.!! پایه وسط این تلویزیون به خوبی وزن تلویزیون را تحمل می‌کند به علاوه قابل جدا کردن نیز می‌باشد و می‌توانید تلویزیون را توسط یک براکت بر روی دیوار نصب نمایید. این پردازنده با یک الگوریتم خاص آنالیز کردن تصاویر را انجام خواهد داد و آن‌ها را با رنگ‌های غنی و کیفیت بالا و جزئیات عالی ارائه می‌دهد از این طریق می‌توانید تجربه بصری لذت بخشی را داشته باشید. باید گفت که دیگر شاهد پخش محتواهای با کیفیت پایین نخواهید بود زیرا این فناوری محتواها را ارتقا خواهد داد یعنی از این پس می‌توانید تصاویر با کیفیت نامطلوب را نیز با کیفیت 4K UHD مشاهده نمایید و نهایت لذت را از دیدن آن‌ها ببرید. تمام این تفاسیری که بیان شد به واسطه حضور فناوری Dynamic Crystal Color می‌باشد.

تلویزیون سامسونگ Au9000

تنها کاربرانی که این کالا را خریداری نموده‌اند می‌توانند در ارتباط با این کالا نظر دهند. ببیند و همچنین می توانید از انواع بازی های مختلف که در این سیستم عامل تعبیه شده است استفاده کنید و سرگرم شوید. این بازی ها مناسب برای تمام اعضای خانواده بوده است به گونه ای که می توانید خانواده دوره هم جمع شود و از آن لذت ببرد.

دیدگاه برای تلویزیون سامسونگ ۵۵AU9000

به همین دلیل این تلویزیون در مقایسه با دستگاه‌های قدیمی بسیار برتر است و چون ضخامت کمی دارد ظاهر زیبا و مدرن را به خانه شما می‌بخشد. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ AU9000 تنها ضخامت بدنه ۲٫۵ سانتیمتر دارد و به همین دلیل در لیست باریک‌ترین تلویزیون‌ها قرار گرفته است. رنگ بدنه این تلویزیون مشکی است و به همین دلیل به راحتی با دکوراسیون خانه شما هماهنگ می‌شود. پایه‌های این تلویزیون در رنگ مشکی تولید شده و می‌تواند تعادل و وزن تلویزیون را به ‌خوبی تحمل کند. پنل پشتی تلویزیون سامسونگ ۵۵AU9000 پورت ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی را در خود جای داده است. شما به راحتی می‌توانید این تلویزیون را بر روی پایه‌ها قرار داده و با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید.

نحوه پرداخت به صورت پرداخت درب منزل بوده البته راهنمای نحوه پرداخت وجه فروشگاه را مطالعه کنید. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومیت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. دوزین کالا از ساعت 9 تا 23 در تمام روز های هفته آماده پاسخگویی به شما می باشد. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. از طریق این پروتکل اینترنت می توانید به صورت بی سیم به شبکه های مختلف متصل شده و ارتباط برقرار کنید.

با این کانال‌های مجازی صدای تلویزیون در بین کانال‌های واقعی و مجازی تقسیم می‌شود. این فناوری عالی تجربه‌ای جدید از صداها را برایتان فراهم می‌کند بسیار گسترده و فوق العاده به گوش همه ی کاربران می خورد. سامسونگ برای انتقال داده های کاربران از گوشی همراه به تلویزیون، فناوری های جدیدی را بر روی سری جدید محصولات خود تعبیه نموده است که با بهره گیری از آنها مخاطبان می توانند به آسانی به هر آنچه که می خواهند دسترسی داشته باشند.

تلویزیون سامسونگ AU9000 از فناوری های زیادی برای تولید صدا بهره مند است. این محصول دارای سیستم صوتی دوکاناله با بهره مندی از 20 وات خروجی صداست که می تواند برای اماکن متوسط جوابگو باشد. این محصول همچنین دارای فناوریDolby Digital Plus است که نقش بالایی در تولید صدایی همه گیر و آکوستیک دارد.

درست است که تلویزیون از وسایلی نیست که مدام جا به جا شود و یا به شکل فیزیکی با آن کار کنید اما به هر حال انواع آسیب‌ها می‌تواند متوجه دستگاه شما باشد. یکی از محصولات سامسونگ در سال 2021 بوده که در این مطلب ار زومیلو قصد داریم به بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن برای شما دوستان بپردازیم. ضخامت تلویزیون اسن آن را برای نصب روی دیوار ایده آل کرده و دکوراسیونی منحصر به فرد برای خانه شما فراهم می کند. وجود یک پایه در وسط تلویزیون باعث افزایش استحکام و دوام آن می شود و می توانید تلویزیون را بدون لرزش اضافی روی میز بگذارید و برنامه یا فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنید.

این تلویزیون که از نظر بسیاری از کارشناسان برترین تلویزیون هوشمند سامسونگ در سال 2021 است ، از فروش بسیار بالایی برخوردار است و امکانات بی نظیری دارد. در این تلویزیون از قابلیت تصویر کریستالی استفاده شده است که شفافیت تصویری چهار برابر تصاویر تلویزیون های فول اچ دی را در اختیار شما قرار میدهد. همچنین این تلویزیون برای گیمرها هم امکانات ویژه ای را طراحی کرده است که در بررسی تخصصی به آن اشاره میکنیم. دیگر ویژگی بارز این گوشی صدای بی نظیر آن است که از سیستم کیو سمفونی بهره میبرد. همچنین تلویزیون AU9000 سایز 55 اینچ قابلیت پخش محتوای HDR با فرمت های HDR10+ و HLG را دارد و با آن ها کاملا سازگار میباشد.

تصاویر عالی با تلویزیون‌ سامسونگ Au9000

این پردازنده همچنین می تواند صدا و تصویر را بدون هیچ اختلافی بر روی نمایشگر ظاهر کند . تاخیر ورودی تلویزیون بسیار کم است و به همین جهت انتخاب مناسبی برای گیمر ها می باشد . با استفاده از این تاخیر ورودی بسیار کم انواع بازی های جدید و بروز را می توانید روی تلویزیون به اجرا درآورید و عملکرد مناسبی را ارائه دهید .

پس در یک مقایسه ساده در بین تلویزیون 55AU9000 سامسونگ با تلویزیون های فول اچ دی، مشاهده خواهید کرد که آنچه پیش روی شما است، پنجره ای رو به جهان زنگ و کیفیت است. اگر سوال پرسیده شده مربوط به تخصص یا تجربه شماست، بدون تعصب، پاسخ مرتبط را به شیوه ای که خواننده بتواند از آن استفاده کند، ارائه دهید. تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. هر نوع گوشی اعم از اندروید و ios را می توانید به راحتی به نمایشگر وصل کنید.

قیمت تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل AU9000 به نسبت قابلیت‌ها و مشخصاتی که دارد بسیار مقرون به صرفه است و ارزش خرید دارد. تلویزیون‌های سامسونگ همواره از کیفیت صدای عالی برخوردار بوده‌اند و اما تلویزیون AU9000 نیز به عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌های 2021 سامسونگ دارای کیفیت مناسب صدا می‌باشد.

این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2 کاناله‌ای است که صدایی یا قدرت 20 وات را پخش می‌کند که این میزان صدا بسیار مناسب و رسا خواهد بود و به طور گسترده و عالی به پخش می رساند. همچنین در این تلویزیون برای تقویت صدای تلویزیون از قابلیت OTS Lite یا همان Object Tracking Sound Lite بهره گرفته شده که یکی از بهترین تکنولوژی‌های به کار رفته در بخش صوتی این تلویزیون است. فناوری OTS Lite چندین کانال صدای مجازی را در بخش صوتی تلویزیون ایجاد می‌کند.



موضوعات: عمومی,
برچسب ها: قیمت تلویزیون سامسونگ tu9000 55 , تلویزیون سامسونگ ۹۰۰۰ , تلویزیون سامسونگ au8500 , تلویزیون سامسونگ مدل 65au9000 , بررسی تلویزیون au9000 , قیمت تلویزیون سامسونگ tu9000 , جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2020 , تلویزیون سامسونگ tu9000 , تلویزیون کریستال سامسونگ , سیستم عامل تایزن ,
[ بازدید : 228 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 28 آذر 1400 ] [ 14:12 ] [ Burton ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]