اخبار جامع تخصصی معماری

خبرهای تخصصی معماری را در این وبلاگ جستجو کنید.

مدل‌های سقف شیروانی ساده

انواع مدل‌های سقف شیروانی ساده در این مقاله مروری بر روش‌های اجرایی سقف شیروانی ساده و شیب دار ساده می‌پردازیم، سقف‌های شیروانی و شیب دار به دلیل تنوع بسیار زیاد و نصب آسان زمان کم اجرا وزن کم سازگاری با شرایط اقلیمی برخی از مناطق و ظاهری زیبا در بسیاری از مناطق برای پوشش سقف …

منبع خبر:
مدل‌های سقف شیروانی ساده
سایت بام ساز مجری سقف شیروانی
بام ساز مجری سقف شیروانی

مدل‌های سقف شیروانی ساده https://bamsaz.com/simple-gable-roof-model/ https://bamsaz.com/simple-gable-roof-model/#respond بام ساز Sun, 28 Nov 2021 23:40:31 0000 مقالات تخصصی https://bamsaz.com/?p=2573

انواع مدل‌های سقف شیروانی ساده در این مقاله مروری بر روش‌های اجرایی سقف شیروانی ساده و شیب دار ساده می‌پردازیم، سقف‌های شیروانی و شیب دار به دلیل تنوع بسیار زیاد و نصب آسان زمان کم اجرا وزن کم سازگاری با شرایط اقلیمی برخی از مناطق و ظاهری زیبا در بسیاری از مناطق برای پوشش سقف …

منبع خبر:
مدل‌های سقف شیروانی ساده
سایت بام ساز مجری سقف شیروانی
بام ساز مجری سقف شیروانی

انواع مدل‌های سقف شیروانی ساده

در این مقاله مروری بر روش‌های اجرایی سقف شیروانی ساده و شیب دار ساده می‌پردازیم، سقف‌های شیروانی و شیب دار به دلیل تنوع بسیار زیاد و نصب آسان زمان کم اجرا وزن کم سازگاری با شرایط اقلیمی برخی از مناطق و ظاهری زیبا در بسیاری از مناطق برای پوشش سقف ساختمان‌ها و ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع مدل‌های سقف شیروانی ساده

اجرای سقف شیروانی ساده به دلیل اقبال عمومی بسیار جذاب بوده و شناخت روشهای اجرایی خالی از لطف نیست، اجرای سقف شیروانی ساده یا شیب دار یکی از اصلی‌ترین اجزای ساختمان می‌باشد و موجب هویت بخشی و زیبایی ویلاها می‌شود.

عوامل بسیار زیادی مانند میزان باد برف باران رطوبت گرما سرما ما و حتی وزن ویلای شما و دیگر مشخصات فنی ساختمان عواملی هستند که می‌تواند در تعیین نوع سقف شیبدار تأثیر گذار باشند.

انواع مدل‌های سقف شیروانی ساده

بسیاری از سقفهای شیبدار در کشورمان به چند روش اجرا می‌گردد و با توجه به نوع معماری ویلاها باید به زیر سازی سقف شیروانی یا شیبدار تک شیب دو شیب چهار شیب طرح چینی طرح کتابی طرح فرانسوی طرح کلاه فرنگی طرح گنبدی به یک ویژه قابل اجرا نمی‌باشد نوع ساختار سقف‌ها نوع مصالح پوشش سقف‌ها و حتی زیر سازی آن‌ها تفاسیر مختلفی دارد باید ابتدا اجرای کلی این سقف‌ها قابل بررسی گردد.

انواع مدل‌های سقف شیروانی ساده

ابتدا از سقف شیروانی فلزی در برابر مقاوم بودن و قابلیت نصب آسان بگوییم این نوع سقف‌ها از ورق فلزی مانند ورق سنگریزه‌ای ورق گالوانیزه ورق پرچین ورق طرح سفال و غیره می‌توان در تنوع و مدل‌های متفاوت به شما در انتخاب بهترین متریال برای سقف مورد نظرتان کمک کند سقف تک شیب به سقفی گفته می‌شود که تنها یک ظلع داشته باشد و روی آن ورق مورد نظر نصب می‌گردد سقفی که از وسط به دو زاویه ۴۵ درجه تقسیم شده که یک زاویه را در نظر بگیریم برای اجرای سقف تک شیب می‌توان به نصب راحت و نیاز کمتر به مصالح از مزایای این نوع از سقف‌ها می‌توان به سبک بودن و آب بندی آسان و سرازیر شدن برف و باران و در نهایت زیبایی ظاهری آن اشاره داشت.

انواع مدل‌های سقف شیروانی ساده

حتی برای مناطق طوفان خیز هم می‌توان استفاده کرد مدل سقف شیروانی دو شیب این نوع از سقف‌ها را بسیار با نام سقف شیروانی دو شیب ساده یاطرح فرانسوی یاد می‌کنیم این نوع طراحی شامل سقفی که به دو زاویه ۴۵ درجه مقابل هم قرار گیردرا در نظر بگیریم و با پیوستن به هم می‌توان این نوع از سقف‌ها را هم با شیب تند هم با شیب کم اجرا کرد حال بسته به طرح ویلای شما دارد که آیا سقف ‌شیروانی شما اتاق زیرشیروانی دارد؟

از مزایای این نوع از سقف رامی توان به استفاده از فضای زیر این سقف که به عنوان سقف زیر شیروانی یاد می‌شود. یکی دیگر از سقف‌هایی که در دسته انواع سقف‌های شیروانی یا شیب دار می‌باشد می‌توان به سقف شیبدار نامتقارن یا بام نمکدانی اشاره کرد بام نمکدانی به طراحی مهندسین و یک طرح نامتقارن دارد به صورتی که یکی از ۲ ضلع سقف نسبت به دیگری شیب بیشتری داشته و طول آنها نابرابر است.

انواع مدل‌های سقف شیروانی ساده

شکل گیری این سقف را می‌توان به نیاز بیشتر اهالی ساختمان و خانه به اتاق مثبت داد نخستین بار در اروپا شهروندان پی بردند که با بیشتر کردن شیب یکی از از اضلاع سقف شیروانی می‌توانند در مصرف مواد و مصالح صرفه جویی کنند و فضای قابل سکونت بیشتری در اختیار داشته باشند.

مزایای سقف شیبدار تک شیب

  • اجرا کردن سقف شیبدار تک شیب بر فراز ساختمان نصب آسان دارد
  • در مقایسه با سایر سقف‌ها به متریال و مصالح کمتری نیاز دارد
  • شیب تند این‌گونه از سقف‌ها کمک می‌کنند تا برف و باران سریع و راحت از روی آنها سرازیر شود و در نتیجه سقف تک شیب گزینه‌ای ایده آل برای مناطق برفی و بارانی محسوب می‌شود.
  • می‌توان برای زیباتر جلوه دادن نمای ظاهری ساختمان و ارتقا بخشیدن ارزش معماری بنا از این سبک طراحی بهره گرفت
  • معایب سقف تک شیب

    • چنانچه شیب بام بیش از حد باشد سقف بسیار کوتاه خواهد شد
    • ساختمان‌هایی که در مناطق بادگیر و طوفان خیز واقع شدند اگر فقط از سقف‌های شیب دار تک شیب استفاده کنند با مشکلات مواجه خواهند شد.

    سقف تک شیب چیست؟

    سقف شیبدار تک شیب تنها یک ضلع دارد پانل شیبداری که به یک دیواره بلند متصل می‌شود شما می‌توانید این‌گونه در ذهن خود تجسم کنید سقف شیروانی که به دو نیم تقسیم شده است یا یک سقف مسطح که زاویه ۴۵ درجه به خود گرفته است.

    انواع مدل‌های سقف شیروانی ساده

    ولی امروزه شاهد استفاده از اینگونه سقف‌ها راه بربام ویلاهای مدرن هستیم اینگونه سقفا به خاطر شیب تندی که دارد برای شیک و ساده جلوه دادن می‌توان به متریال شینگل یا دکرا اشاره کرد.

    شینگل اوربیان یکی از بهترین گزینه‌ها و کاربردی‌ترین نوع شینگل در کشورمان می‌باشد که تولید داخلی ایران می‌باشد و با گارانتی ۱۰ ساله بهترین کیفیت داخلی را دارد چرا که در عین زیبایی آن دارای هزینه کم و نصب راحت می‌باشد شینگل اوربیان قابلیت اجرا به صورت تک لایه دولایه منظم و غیر منظم را داراست و تنوع رنگی زیادی دارد این مدل شینگل دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر باد برف طوفان آفتاب سوزان را دارد.

    انواع مدل‌های سقف شیروانی ساده

    همچنین مهندسی این متریال به‌گونه‌ای است که در برابر نور آفتاب تغییر حالت نداده و در سالهای متمادی قابل استفاده می‌باشد از دیگر مزایای شینگل اوربیان می‌توان به ظاهر آن اشاره کرد چرا که ظاهر این متریال به خاطر سنگ ریزه‌های طبیعی که روی آن است به ساختمان یا ویلای شما جان می‌باشد.

    اجرای سقف شیروانی ساده با بهترین متریال و مناسبترین قیمت

    گروه اجرایی شرکت بام ساز در امر طراحی نصب اجرای محصولات سقف شیروانی را با خدمات بسیاری ارزشمند به مشتریان خود ارائه می‌نماید. این خدمات عبارتند از اجرای سقف شیبدار شینگل اجرای سقف شیروانی اجرای سقف ویلا اجرای آردواز فلزی اجرای پوشش سقف سینوسی طرح سفال متریال پرچین ورق ذوزنقه متریال آندولین آندوویلا سقف سنگریزه‌ای دکرا کینگستون است.

    سقف ویلایی این پوشش‌ها قسمتی از مراحل اجرایی ساختمان‌های ویلای می‌باشد. که گستره آن کل فضای ساختمان را پوشش می‌دهد و مانند چتری بر روی بام ساختمان وظیفه محافظت از سازه را در برابر عوامل مختلفی مانند عوامل جوی را دارد از این روی اجرای صحیح این سقف‌ها از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

    هدف استفاده از این مساله در سقف شیروانی یا سخت‌های شیبدار یا سقف‌های شکسته چیست؟

    شما یک ویلای دلخواه یک طبقه یا اصطلاحاً همکف داشته باشید یا به صورت نیم دوبلکس استفاده کنید البته انتخاب متریال به نسبت به سلیقه کارفرما است با قصد ورود به مباحث تخصصی و مهندسی این مسئله را در این مقاله نداریم تجربه گروه بام ساز رادر اختیار عزیزان قرار دهیم. به طور کلی باید بگویم که در انتخاب به مدل و پوشش سقف‌های شکسته یا سقف‌های شیبدار همه چیز خلاصه در استاندارد بودن و مدرن بودن تمام نمی‌شود.

    شما عزیزان لازم است تا در نظر داشته باشید که بام ساز پیشنهاد می‌کند حداقل در شمال کشورمان مسائل رطوبت زنگ زدگی و پوسیدگی و تغییر شکل ظاهری تایل ها و متریال پوششی شیروانی را در اولویت امور قرار دهیم چرا که هر چقدر هم پوشش ظاهری ویلا زیبا باشد به مرور زمان این نوع پوشش را از کیفیت افتاده می‌شوند پس در این مناطق به متریال انتخابی توجه بیشتری داشته باشید.

    یکی از با دوام ترین ورقهای شیروانی نوع فلزی است این محصول مقاومت زیادی داشته و نوع آلومینیوم آن در برابر خوردگی مقاوم بوده و طول عمری حدود ۱۰۰ سال دارد در هنگام بارندگی دوام بیشتری داشته در برابر پوسیدگی مقاومت می‌کند غیرقابل احتراق بوده و در مواردی که هزینه زیادی در بر خواهد داشت.

    شرکت بام ساز مفتخر است با داشتن تجربه طولانی و درخشان در حیطه اجرایی سقف‌های شیروانی یا شیب دار با کیفیت و طراحی‌های جذاب و مدرن در اسرع وقت در سراسر تهران و شهرستانها در خدمت شما دوستان باشد به همین دلیل به همین دلیل برای مشاوره یا آگاهی بیشتر پاسخگو هستیم

    منبع خبر:
    مدل‌های سقف شیروانی ساده
    سایت بام ساز مجری سقف شیروانی
    بام ساز مجری سقف شیروانی

    https://bamsaz.com/simple-gable-roof-model/feed/ 0

    منبع :بام ساز
    [ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
    ]

    [ چهارشنبه 10 آذر 1400 ] [ 21:16 ] [ Burton ]

    [ ]

    نام :
    ایمیل :
    آدرس وب سایت :
    متن :
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
    کد امنیتی : ریست تصویر
    ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
    بستن تبلیغات [X]