اخبار جامع تخصصی معماری

خبرهای تخصصی معماری را در این وبلاگ جستجو کنید.

شیروانی فلزی

شیروانی فلزی  شیروانی فلزی در گذشته  در گذشته نیز برای ساخت برخی از سقف ها از مدل شیروانی فلزی استفاده می شده است. این سقف شیروانی ها کاربرد بسیار گسترده ای در تامین زیبایی و محافظت از منازل داشته است. باید در هنگام ساخت این نوع از سقف های شیروانی از فلزات مرغوبی استفاده شود.زیرا …

منبع این مقاله در سایت رایکا بام در مورد شیروانی فلزی توضیح داده شده است جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت رایکا بام مراجعه نمایید

شیروانی فلزی https://raykabam.ir/articel/shirvanie-felezi/ https://raykabam.ir/articel/shirvanie-felezi/#respond sara sara Mon, 15 Nov 2021 16:24:35 0000 متریال ویلا مقالات سقف شیروانی سقف شیروانی جدید شیروانی شیروانی فلزی https://raykabam.ir/?p=759

شیروانی فلزی  شیروانی فلزی در گذشته  در گذشته نیز برای ساخت برخی از سقف ها از مدل شیروانی فلزی استفاده می شده است. این سقف شیروانی ها کاربرد بسیار گسترده ای در تامین زیبایی و محافظت از منازل داشته است. باید در هنگام ساخت این نوع از سقف های شیروانی از فلزات مرغوبی استفاده شود.زیرا …

منبع این مقاله در سایت رایکا بام در مورد شیروانی فلزی توضیح داده شده است جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت رایکا بام مراجعه نمایید

شیروانی فلزی

 شیروانی فلزی در گذشته

 در گذشته نیز برای ساخت برخی از سقف ها از مدل شیروانی فلزی استفاده می شده است. این سقف شیروانی ها کاربرد بسیار گسترده ای در تامین زیبایی و محافظت از منازل داشته است.

باید در هنگام ساخت این نوع از سقف های شیروانی از فلزات مرغوبی استفاده شود.زیرا این سقف ها باید برای مدت طولانی حالت خود را حفظ کرده و سالم و سلامت باقی بماند.

در دهه های گذشته نیز در ساخت برخی از سقف ها از این نوع سقف شیروانی استفاده می شده است. استفاده از سقف های فلزی باعث می شود تا برای سالیان طولانی شما از داشتن یک سقف خوب و مناسب بهره مند شوید.

همان طور که می دانید سطح اکثر فلزات صیقلی و روان می باشد. به همین دلیل هیچ برف و بارانی در آن جمع نشده و به سرعت از آن خارج می شود. همچنین این نوع از سقف های شیروانی را می توان با شیب های گوناگون طراحی کرد.

ریختن برف از شیروانی فلزی

فلزات به کار رفته در ساختار سقف های شیروانی

 برای ساخت سقف های شیروانی فلزی از انواع آلیاژها و فلزات استفاده می‌شود. یکی از پرکاربردترین فلزات استفاده شده در ساختار سقف های شیروانی فولاد می باشد.

همانطور که می دانید فولاد از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. و با گذشت زمان حالت اولیه و خاصیت مستحکم بودن خود را حفظ می کند. به همین دلیل در اکثر مواقع برای ساخت سقف ها از فولاد استفاده می شود.

تنها ایراد استفاده از این آلیاژ برای ساخت سقف های شیروانی نحوه شکل دهی به آن می باشد. همانطور که گفته شد فولاد بسیار سخت است. در نتیجه نمی توان آن را به راحتی به طرح های مختلف در آورد.

شیروانی آلمینیومی

فلز دیگری که از آن برای ساخت سقف شیروانی استفاده می شود آلومینیوم می باشد. استفاده از آلومینیوم در ساختار سقف های شیروانی هزینه‌های زیادی را برای شما در بر خواهد داشت. اما آلومینیوم می تواند بهترین فلز برای این انتخاب باشد.

آلومینیوم یک فلز غیر قابل نفوذ می باشد. و واکنش پذیری ناچیزی نسبت به عوامل محیطی دارد. در نتیجه سقف شیروانی شما برای سال‌های طولانی حالت خود را حفظ می کند. و به همان شکل باقی خواهد ماند.

در برخی مواقع برای ساخت سقف های شیروانی از زیریه فولادی و رویه آلومینیومی استفاده می شود. این امر می تواند هزینه ها را برای شما تا حدودی کاهش دهد. و از طرف دیگر سقف شما علاوه بر اینکه استحکام لازم را دارد در برابر عوامل محیطی نیز مقاوم خواهد بود.

برای این کار لایه های زیرا به صورت کد مورد استفاده قرار می‌دهند. و سپس آلومینیوم را به طرح های مختلف و سپس روی فولاد استفاده می کنند.

هزینه های تهیه و اجرای سقف شیروانی فلزی

در حال حاضر برای ساخت اکثر سقف های شیروانی از فلزات استفاده می شود. این سقف ها با توجه به نوع فلز انتخاب شده توسط شما قیمت متفاوتی دارد. همچنین متراژ و نیز چگونگی اجرای آن هزینه های متفاوتی را برای شما در بر خواهد داشت.

اگر شما به متراژ بیشتری از این سقف نیازمند باشید هزینه‌ های شما افزایش خواهد یافت. اگر برای ساخت برخی از سقف های فلزی از آلومینیوم خالص استفاده شود .هزینه ها برای شما تا حدود زیادی افزایش می یابد.

همانطور که می دانید آلومینیوم یک فلز با ارزش می باشد. که در ساخت هواپیما ها نیز از آن استفاده می شود. این فلز علاوه بر اینکه استحکام لازم را دارد. می‌تواند از اسیب پذیری سقف شما نیز جلوگیری کند.

با توجه به موارد گفته شده استفاده از آلومینیوم هزینه های شیروانی شما را افزایش خواهد داد. از طرف دیگر اینکه شما به چه روشی سقف شیروانی خود را اجرا می کنید نیز می تواند موثر باشد.

برای مثال برخی از افراد ترجیح می‌دهند پس از تهیه سقف، خودشان آن را نصب نماید. اما اکثر شرکت‌های خدمات نصب و اجرای آن را نیز با دریافت هزینه برای شما انجام خواهند داد.

سقف شیروانی فلزی مدرن

اگر می خواهید سقف شیروانی شما ظاهری مدرن و بسیار شیک داشته باشد. فلزات می تواند انتخابی مناسب برای این کار باشند. در ساختار چنین سقف های شیروانی فلزات را بدون هیچ طرح و شکلی مورد استفاده قرار می دهند.

و این امر باعث می شود ظاهری شیک و مدرن به منزل شما هدیه شود. برای مثال امروزه استفاده از سقف شیروانی یک طرفه فلزی ، سقف شیروانی چند بر فلزی و غیره در سراسر جهان افزایش یافته است.

منبع این مقاله در سایت رایکا بام در مورد شیروانی فلزی توضیح داده شده است جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت رایکا بام مراجعه نمایید

https://raykabam.ir/articel/shirvanie-felezi/feed/ 0

منبع :رایکابام
[ بازدید : 159 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 24 آبان 1400 ] [ 21:22 ] [ Burton ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]