اخبار جامع تخصصی معماری

خبرهای تخصصی معماری را در این وبلاگ جستجو کنید.

سقف شیروانی شیک

سقف شیروانی شیک بسیار شنیدیم که کارفرمایان یا مهندسین هنگام تماس یا پیام به ما میگویند که سقف شیروانی شیک می خواهیم همانطور که شنیدید شیک بودن سقف شیروانی یا سقف شیبدار در سادگی آن سقف هست، اما بسیار مهم است که متریال سقف شیروانی از یک نو جنس استفاده شود. می توانیم بطور مثال …

منبع خبر:
سقف شیروانی شیک
سایت بام ساز مجری سقف شیروانی
بام ساز مجری سقف شیروانی

سقف شیروانی شیک https://bamsaz.com/stylish-gable-roof/ https://bamsaz.com/stylish-gable-roof/#respond بام ساز Sun, 28 Nov 2021 23:25:43 0000 مقالات تخصصی https://bamsaz.com/?p=2562

سقف شیروانی شیک بسیار شنیدیم که کارفرمایان یا مهندسین هنگام تماس یا پیام به ما میگویند که سقف شیروانی شیک می خواهیم همانطور که شنیدید شیک بودن سقف شیروانی یا سقف شیبدار در سادگی آن سقف هست، اما بسیار مهم است که متریال سقف شیروانی از یک نو جنس استفاده شود. می توانیم بطور مثال …

منبع خبر:
سقف شیروانی شیک
سایت بام ساز مجری سقف شیروانی
بام ساز مجری سقف شیروانی

سقف شیروانی شیک

بسیار شنیدیم که کارفرمایان یا مهندسین هنگام تماس یا پیام به ما میگویند که سقف شیروانی شیک می خواهیم همانطور که شنیدید شیک بودن سقف شیروانی یا سقف شیبدار در سادگی آن سقف هست، اما بسیار مهم است که متریال سقف شیروانی از یک نو جنس استفاده شود.

سقف شیروانی شیک

می توانیم بطور مثال اشاره به چند ترفند بکنیم تا بیشتر اطلاعت داشته باشیم درمورد سقف شیروانی شیک:

بعنوان مثال اختلاف رنگ آقا شینگل دورتادور سقف برای از بین بردن چنین اختلاف می بایستد رنگ ورق وتیزه و  فلاشینگ هم رنگ باشند وبرای شیک دیده شدن سقف شیروانی شما نما دور ساختمان دامپا دور ساختمان می بایستی به سلیقه کار فرما باشد. بیشترین اجراها بطور مثال رنگ نما قهوه ای میشود و بخاطر نور پردازی دور تا دور ویلا ها رنگ دامپا یا لمبه سفید میشود .

سقف شیروانی شیک

برای اجرای مدل های شیک سقف شیروانی باید ابتدا طرح سقف انتخاب شود که مشخص شود آیا طرح سقف شما تک شیب یا دو شیب یا چهار شیب و یا داخل شیب ها پنجره ای قرار گیرد چون برای هر یک از این مواد میتوان به متریال های مختلفی اشاره کرد.

بطور مثال اگر پنجره در یک طرف شیب شما اجرا شود متریال ان بایستی از ورق های مانند ورق پرچین ورق دکرا ورق کینگستون یا متریال شینگل استفاده میشود زیرا اگر ورق دیگری مانند ورق طول برش مثل طرح سفال شادولاین یا ذوزنقه باشد هم به ضرر کار فرما هم به پیمان کار خسارت مالی میزند، پس به این نتیجه می رسیم هر متریال در جای خود کاربرد به خصوص دارد.

سقف شیروانی شیک

اگر سقف شما به طور کرد یا گنبدی یا کلاه فرنگی است میتوان متریال شینگل اشاره کرد شینگل مواد اولیه از قیر پلیمری میباشد و سطح بالایی از آن را از گرانول معدنی تولید شده وهم چنین به طول ۱متر و عرض ۳۵سانتی متر هست که با یک شبکه ای در پشت آن است مثل شیشه ای مات به هم چسبیده و استحکام داده شده و طرح ها و رنگ های مختلفی دارد که این متریال با زیر سازی پروفیل و تخته ospمیتوان کار های مثل کلاغ فرنگی مناسب باشد و ویلا و سقف شیروانی شما واقعا شیک و مدرن   می شود.

سقف شیروانی شیک

سقف شیروانی شیک از مهم ترین بخش در زیبایی هر ویلا  می باشد در توضیح ها و برسی هایی که در قسمت بلا خوان دید نوع پوشش سقف خود را برای ویلای خود با دقت انتخاب کنید می بایست ورق پوششی به قدری زیبا باشد که از زیبایی سقف شما کاسته نشور و هزینه ی کار فرما هدر نرود.

برای انتخاب حتی به آب و هوای منطقه و محل اجرا جهت ساز گاری با ورق دقت فرمائید و هم چنین تم ویلا میبایستی با تم ورق رنگی شما یکی باشد .  و در نهایت سقف شما سقف زیبا و مناسب خواهد بود برای سقف شیروانی ویلا شما بهترین متریال ای که ظاهر و نمای بسیار شیک به سقف شما میدهد بهتر است از تایلهای سنگریزه‌ای مانند دکرا کینگستون و شینگل استفاده شود.

سقف شیروانی شیک

ورق های دکرا و شینگل از کیفیت خوبی برخوردار هستند و رنگ ثابت دارند مجموع   هزینه دکرا با شینگل این پوشش ورق ها یعنی شینگل به صرفه تر از از دیگر متریال ها مانند دکرا و کینگستون می باشد شینگل ایرانی است که غالباً که افراد بیشتر از لانه زنبوری استقبال کردن که فوق العاده کار شکیلی را به سقف شما می دهد و دور نمای زیبایی به سقف تان می بخشد.

این متریال بخاطر تخته osb برای زیر سازی استفاده میشود و سازه شما سبک ساخته و طبیعتاً سقف شما نسبت به دیگر از ورق ها سبک بوده از طرفی به دلیل عایق بودن برای برخی از مناطق شما را از استفاده کردن از پشم شیشه کارتن پلاست پشم سنگ و فوم بی نیاز می سازد و تا حد قابل توجهی باعث صرفه جویی در هزینه می شود مقاومت بالا در برابر بارش برف و باران مقاومت بالا در مقابل اشعه ماورای بنفش دارای رنگ بندی متنوع و طرح های مدرن از ویژگیهای سقف شینگل است.

سقف شیروانی شیک

یکی دیگر از سقف هایی که در نمای ویلای شما چشمگیر می باشد سقف سفال است سفال یک متریال اعلا قدیمی و سنتی است اشاره به سفال طبرستان بکنیم یک گزینه دلچسب برای بسیاری از ویلاهای سبک قدیم است که هنوز هم قابل توجه زیادی از مردم است.

یکی از دلایل اصلی این نوع پوشش همان رنگ سفالی بودن آن است که در رنگهای دیگری از قبیل قهوه ای خاکستری قرمز آجری می باشد ولی اگر کارفرمایی بخواهد متریال سفال را اجرا کند بایستی سخت آخر خود را با بتن به شیب درآورده و نصاب از روی آن بتن زیرسازی و اجرا می کند.

یکی دیگر از سفرهایی که مورد پسند است ورق طرح سفال می باشد طرح سفال به دو نوع از طرح سفال ساده و طرح سفال ژنوا کاربرد سقف شیروانی با ورق طرح سفال ژنوا استفاده در سقف های شیروانی و شیب دار استفاده به عنوان سقف ویلا استفاده در سردرب و ورودی ها استفاده در آلاچیق و نصب این ورق نسبت به ورقه های دیگر راحت و آسان است می‌توان نمای چشمگیری به سقف شیروانی شما بدهد و مانند متریال سفال شکننده نیست و چون فلزی می باشد ماندگاری بسیار زیادی دارد.

سقف شیروانی شیک

این محصول به دلیل نوع همپوشانی بسیار عالی و رها به طول دلخواه پس از نصب مانع ورود جریان هوای پرفشار به سطح زیرین میشود و همچنین استفاده از مطلقات طراحی شده مخصوص آن باعث پوشش زاویه‌ای مختلف می شود که در نهایت منجر به یک سقف یکپارچه و غیر قابل نفوذ می گردد صرفه اقتصادی و قیمت مناسبی دارا است و همین یکبار چه بودن سقف باعث زیبایی و شیک بودن این امر می‌شود.

ورق پرچین به عنوان تولید کننده ورق فلزی در ساخت و زیبایی کار شما بسیار قابل اهمیت است که در طرح و رنگ های متنوع مطابق درخواست شما می باشد پرچین با وزن بسیار کم باعث می شود که نصب سقف شیبدار راحت باشد گزینه مناسبی در برابر زلزله باد طوفان های شدید در برابر باران های شدید تگرگ و برف سنگین این بسیار مقاوم می باشد.

یکی از عدم پرفروش‌ترین ورق که شناخته شده است به دلیل ثابت ماندن رنگ آن در برابر نور خورشید و ثبات ماندن شکل ظاهری اجرا شده در زمان طولانی و ظاهری بسیار برازنده به سقف شما داده میشود و به خاطر تنوع رنگ بندی زیاد می توان گفت ۶۰ درصد سقف های کشورمان از متریال پرچین است گروه بام ساز دارای ضمانت بی قید و شرط ۱۰ ساله می باشد ما به شما عزیزان اطمینان کاری می دهیم با خیالی آسوده پرژه هاخود را به ما واگذار کرد و به نتیجه مطلوب برسید حتماً برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید فرهمند مدیر بام ساز

منبع خبر:
سقف شیروانی شیک
سایت بام ساز مجری سقف شیروانی
بام ساز مجری سقف شیروانی

https://bamsaz.com/stylish-gable-roof/feed/ 0

منبع :بام ساز
[ بازدید : 319 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 8 آذر 1400 ] [ 5:39 ] [ Burton ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]