اخبار جامع تخصصی معماری

خبرهای تخصصی معماری را در این وبلاگ جستجو کنید.

چه رنگ شالی به پوست سبزه می‌آید؟


اگر شما خانمی سبزه هستید و برای زیبا و کامل شدن استایل خود از شال استفاده می کنید باید این موضوع را بدانید که رنگ شال انتخابی‌تان باید بارنگ پوست تیره شما تناسب داشته باشد، این تناسب موجب افزایش دوچندان زیبایی صورت شما می‌شود و به چهره‌ی شما جذابیت و جلوه‌ی بیشتری می‌بخشد.

پیشنهاد ما برای شما خانم‌های سبزه و جذاب این است که هیچ‌گاه به سراغ رنگ‌های تیره مانند بنفش تیره، قهوه‌ای و ... نروید از طرفی رنگ شال مات و کدر، درخشش صورت شمارا از بین می‌برد. حال این سؤال برایتان پیش می‌آید که چ رنگ شالی به پوست سبزه می‌آید؟ ما در این مورد شمارا راهنمایی کرده و رنگ‌های مناسب باپوستتان را پیشنهاد می‌کنیم پس با شیک فام همراه باشید.

• شال صورتی

رنگ صورتی پاستیلی و روشن یکی از انتخاب‌های ایدئال برای خانم‌ها باپوست سبزه می‌باشد. شال صورتی نمادی از نشاط و سرزندگی نیز است.

• شال سفید

از دیگر رنگ‌های مناسب برای خانم‌های سبزه، رنگ سفید است که می‌توان آن را بارنگ‌های متنوع ست کرد. شال سفید بی‌شک زیبایی دوچندان به چهره شما می‌بخشد.

• شال لیمویی

شال لیمویی و زرد روشن برای شما خانم‌های شیک‌پوش و جوان جواب مناسبی برای سؤال چ رنگ شالی ب پوست سبزه می‌آید؟ است این رنگ بی‌نهایت چهره شمارا باز می‌کند.

• شال بنفش

رنگ‌های بنفش و ارغوانی البته توناژهای روشن این دورنگ برای خانم‌های سبزه انتخابی ایدئال و مناسب است.

• شال سبز

شاید تابه‌حال کشف نکرده‌اید که رنگ شال سبز مخصوصاً طیف رنگی روشن آن برای خانم‌های سبزه چقدر مناسب بوده و با مانتوهای زردرنگ چقدر استایلی زیبا و شیک را تشکیل می‌دهند.

• شال نارنجی

برای خانم‌های سبزه، شال نارنجی در کنار لباس‌های کرمی فوق‌العاده عمل می‌کند و یکی از رنگ‌های ایدئال شال برای شما است.

در مورد رنگ‌های تیره در پاسخ به سؤال چ رنگ شالی ب پوست سبزه می‌آید؟ باید بگوییم اگر شما دوست دارید از شال‌هایی بارنگ‌های تیره استفاده کنید و به رنگ‌های گفته‌شده علاقه‌مند نیستید به سراغ خرید شال‌هایی بروید که دارای طرح‌هایی بارنگ‌های روشن وزنده باشند در این صورت شالی باسلیقه خود و متناسب بارنگ پوستتان خواهید داشت. این نکته را هم فراموش نکنید که شال در تیپ شما قبل از لباس‌های دیگر به چشم می‌آید پس در انتخاب و خرید شال باکیفیت و مناسب توجه لازم داشته باشید.



موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 372 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 29 آبان 1399 ] [ 23:46 ] [ Burton ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]