سعی نکنید در تلاش های بازاریابی خود از مارک های بزرگ کپی کنید
سعی نکنید در تلاش های بازاریابی خود از مارک های بزرگ کپی کنید
من از مثال قبلی استفاده کردم که تیرانداز کور کورکورانه در مه سعی در هدف قرار دادن هدف داشت. او می داند طعمه هایش “جایی است” اما نمی تواند ببیند کجاست. بنابراین کورکورانه به درون مه شلیک کرد ، به این امید که بتواند چیزی را بزند. او سهام محدودی دارد اما امیدوار است که …
سعی نکنید در تلاش های بازاریابی خود از مارک های بزرگ کپی کنید
من از مثال قبلی استفاده کردم که تیرانداز کور کورکورانه در مه سعی در هدف قرار دادن هدف داشت. او می داند طعمه هایش “جایی است” اما نمی تواند ببیند کجاست. بنابراین کورکورانه به درون مه شلیک کرد ، به این امید که بتواند چیزی را بزند. او سهام محدودی دارد اما امیدوار است که …
[ بازدید : 338 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]