رسانه های دیجیتال در مقابل رسانه های سنتی – یک تحلیل مقایسه ای
رسانه های دیجیتال در مقابل رسانه های سنتی – یک تحلیل مقایسه ای
شکی نیست که رسانه های اجتماعی و دیجیتال تأثیر زیادی بر رفتار مصرف کننده دارند. با رشد اینترنت ، شرکت ها به لزوم تقویت حضور آنلاین خود پی برده اند و بنابراین ، منابع زیادی را صرف بازاریابی دیجیتال می کنند. در حالی که پیش از این ، این تبلیغات فقط به روزنامه ها ، …
رسانه های دیجیتال در مقابل رسانه های سنتی – یک تحلیل مقایسه ای
شکی نیست که رسانه های اجتماعی و دیجیتال تأثیر زیادی بر رفتار مصرف کننده دارند. با رشد اینترنت ، شرکت ها به لزوم تقویت حضور آنلاین خود پی برده اند و بنابراین ، منابع زیادی را صرف بازاریابی دیجیتال می کنند. در حالی که پیش از این ، این تبلیغات فقط به روزنامه ها ، …
[ بازدید : 336 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]