اخبار جامع تخصصی معماری

خبرهای تخصصی معماری را در این وبلاگ جستجو کنید.

تفاوت بین سقف های شیب دار دکرا شن ریزه ای و طرح شینگل

اجرای سقف‌ شیب دار دکرا شن ریزه‌ای و طرح شینگل اصلی‌ترین جز یک ساختمان که نیازمند به توجه و اهمیت بالاتری می‌باشد، سقف آن است. از این رو در ادامه مقاله شما را با دو نوع از سقف‌های کلاسیک شیب دار دکرا شن ریزه ای و ورق شینگل آشنا خواهیم کرد، تا تفاوت‌های بین این …

این مقاله در سایت ویلا نما به نشانی اینترنتی (تفاوت بین سقف های شیب دار دکرا شن ریزه ای و طرح شینگل) منتشر شده است. جهت دیدن تمامی مقالات لطفا به سایت اصلی مراجعه نمایید.

تفاوت بین سقف های شیب دار دکرا شن ریزه ای و طرح شینگل https://vilanama.ir/blog/differences-between-dekra-gravel-sloping-roofs-and-shingle-design/ https://vilanama.ir/blog/differences-between-dekra-gravel-sloping-roofs-and-shingle-design/#respond ویلانما Sat, 23 Jan 2021 08:39:51 0000 وبلاگ https://vilanama.ir/?p=50

اجرای سقف‌ شیب دار دکرا شن ریزه‌ای و طرح شینگل اصلی‌ترین جز یک ساختمان که نیازمند به توجه و اهمیت بالاتری می‌باشد، سقف آن است. از این رو در ادامه مقاله شما را با دو نوع از سقف‌های کلاسیک شیب دار دکرا شن ریزه ای و ورق شینگل آشنا خواهیم کرد، تا تفاوت‌های بین این …

این مقاله در سایت ویلا نما به نشانی اینترنتی (تفاوت بین سقف های شیب دار دکرا شن ریزه ای و طرح شینگل) منتشر شده است. جهت دیدن تمامی مقالات لطفا به سایت اصلی مراجعه نمایید.

اجرای سقف‌ شیب دار دکرا شن ریزه‌ای و طرح شینگل

اصلی‌ترین جز یک ساختمان که نیازمند به توجه و اهمیت بالاتری می‌باشد، سقف آن است. از این رو در ادامه مقاله شما را با دو نوع از سقف‌های کلاسیک شیب دار دکرا شن ریزه ای و ورق شینگل آشنا خواهیم کرد، تا تفاوت‌های بین این دو سقف شیب دار مشخص شود و در نهایت بتوان نتیجه گیری کرد که کدام سقف شیب دار بهتر از آن یکی می‌باشد.

ورق سنگریزه‌ای دکرا چیست؟

یکی از انواع سقف‌های شیروانی با سنگریزه‌های طبیعی، سقف دکرا می‌باشد. امروزه یکی از زیباترین و البته سبک‌ترین پوشش سقف‌های شیبدار، سقف دکرا است که در آن از سنگریزه‌های طبیعی استفاده شده است. این مسئله مزایای بسیاری را برای سقف‌های شیب دار دکرا شن ریزه‌ای با خود به همراه داشته است و ما در ادامه مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد. جنس لایه اصلی این نوع از پوشش سقف‌های شیب دار از فولاد می باشد که این فولاد توسط سنگریزه‌های طبیعی پوشانده شده است.

مقاومت سقف‌های شیب دار دکرا در برابر آتش، نسبت به سایر پوشش‌ سقف‌های شیب دار مانند روف تایل و شینگل بی نظیر می‌باشد. حتی دوام و طول عمری که سقف دکرا شن ریزه‌ای دارد 2 الی 3 برابر بیشتر از سایر پوشش‌های سقفی است، چرا که در آن از سنگریزه‌های طبیعی استفاده شده است. از این رو به هیچ وجه نگران این مسئله نباشید که در صورت آسیب دیدگی باید هزینه گزافی را برای تعمیر سقف شیب دار دکرا شن ریزه‌ای کنار بگذارید، چون این نوع از پوشش‌های سقف‌های شیب دار دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر هر نوع شرایط جوی و هر عاملی می‌باشند.

لازم است بدانید که طول ورق دکرا سنگریزه‌ای نسبت به پوشش سقف‌های شیب دار طرح شینگل بیشتر است، آن هم به این دلیل که 2 تایل دکرا در کنار یکدیگر فضایی برابر با یک متر مربع را پوشش می‌دهند و چنین قابلیتی واقعا بی نظیر است.

جنس لایه‌های تشکیل دهنده سقف شیبدار دکرا سنگریزه‌ای

لایه‌های تشکیل دهنده سقف شیبدار دکرا سنگریزه‌ای شامل 6 لایه فولاد، لایه آلوزینک، لایه رزین اکریلیکی، لایه ایجاد کننده چسبندگی که باعث می‌شود سنگریزه‌های طبیعی بر روی لایه آلوزینک بچسبند و لایه لعابی می‌باشند که هر یک از این لایه‌ها عملکرد خاص خود را دارند. برای مثال لایه فولادی، هسته اصلی تشکیل دهنده سقف شیب دار دکرا شن ریزه‌ای است، لایه آلوزینک باعث می‌شود سقف دکرا شن ریزه‌ای از مقاومت و استحکام بالایی در برابر باران های اسیدی و تغییرات جوی برخوردار باشد، لایه رزین اکرلیکی وظیفه محافظت از لایه آلوزینک را برعهده دارد و لایه لعابی باعث شفافیت سقف شیبدار دکرا شن ریزه‌ای می شود.

نمونه عکسهای پایین مربوط به انواع ورقهای سنگریزه‌ای آلمت نیوزلند کلاسیک و مدرن و طرح شینگل می‌باشد.

انواع ورقهای سنگریزه‌ای آلمت نیوزلند انواع ورق های سنگریزه‌ای آلمت نیوزلند کلاسیک و مدرن ورق شینگل سنگریزه‌ایسقف‌ شینگل استحکام و مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی متعدد دارد.

ورق شینگل سنگریزه‌ای و کاربردهای آن

جنس سقف شیبدار طرح شینگل از نوعی قیر می‌باشد که آن را با دانه‌های معدنی و رنگ‌های مختلف و زیبا و البته با ثبات ترکیب می‌کنند. سقف‌های شیب دار طرح شینگل دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی متعدد می‌باشند. دلیل این امر آنست که در ساخت آن‌ها (علاوه بر استفاده از قیر، دانه‌های معدنی و رنگ‌های مختلف) از لایه فایبرگلاس نیز استفاده شده است، به گونه‌ای که سقف‌های شیب دار طرح شینگل مقاومت خود را از این لایه دارند. نصب سقف‌های شیب دار با ورق شینگل لانه زنبوری آسان و سریع می‌باشد، بنابراین لازم نیست که از این نظر نگران باشید.

سقف‌های شیب دار طرح شینگل در برابر تمامی شرایط جوی و همچنین آتش سوزی و زلزله مقاوم هستند و به این دلیل که وزن کمی دارند، بهترین گزینه برای استفاده در مناطق زلزله خیز محسوب می‌شوند. از آن جایی که این نوع از سقف‌های شیب دار بادوام و با طول عمر بالا طراحی و ساخته شده‌اند، با نصب آن‌ها تا سال‌های سال نیازی به مراقبت و نگهداری از آن ندارید.

اگر به دنبال این هستید که از نوعی سقف‌ شیب دار برای سقف ساختمان خود استفاده کنید تا بتوانید بر روی آن راه بروید، به شما توصیه می‌کنیم که از سقف‌های شیب دار با طرح شینگل استفاده کنید. در حال حاضر تعداد سقف‌های شیبداری که بتوانید به راحتی بر روی آن‌ها راه بروید کم است و از این نظر انتخاب‌های شما محدود می‌باشد. سقف‌های شیب دار طرح شینگل در فصل زمستان از ورود هر نوع سرما و در فصل تابستان از ورود گرما به داخل محیط خانه و یا ویلا جلوگیری می‌کنند.

مشاوران و نصابان شرکت ویلانما آماده ارائه خدمات در اقصی نقاط ایران عزیز اعم از لواسانات تهران، منطقه شمال تهران، مناطق ویلایی دماوند، آبسرد، گیلاوند، مناطق شمال ایران اعم از نور، رویان، آمل، بابل، چمستان، چالوس، نمک آبرود، کلاردشت، کلارآباد، نوشهر و همچنین استان‌های کرمان، اصفهان، شیراز، قم، کاشان و تمام مناطق ویلایی و همچنین همه استان‌های ایران با حمل و نصب به صورت کامل و به قیمت روز تهران می‌باشند. در شهرهای خارج از محدوده تهران جهت استقرار اکیپ اجرایی شرکت باید از طرف کارفرمای محترم اسکان تهیه گردد. طرح های اجرا شده در این شهرها را می توانید در رزومه شرکت ویلانما مشاهده فرمایید.

این مقاله در سایت ویلا نما به نشانی اینترنتی (تفاوت بین سقف های شیب دار دکرا شن ریزه ای و طرح شینگل) منتشر شده است. جهت دیدن تمامی مقالات لطفا به سایت اصلی مراجعه نمایید.

https://vilanama.ir/blog/differences-between-dekra-gravel-sloping-roofs-and-shingle-design/feed/ 0

منبع :ویلانما
[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 ] [ 4:26 ] [ Burton ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]