اخبار جامع تخصصی معماری

خبرهای تخصصی معماری را در این وبلاگ جستجو کنید.

گل‌محمدی: می‌خواستند پرسپولیس را از پا دربیاورند

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از چیدمان لیگ ، بر اهمیت حفظ ترکیب فعلی خود تأکید کرد. یک تیم می گوید باشگاه های قطر به بازیکنان خود نگاه می کنند. به گزارش دیباروز ، گزیده مصاحبه یحیی گال محمدی با خبرنگار روزنامه شهروند در زیر می توانید بخوانید: باید از بازیکنان پرسپولیس که در آن شرایط …

گل‌محمدی: می‌خواستند پرسپولیس را از پا دربیاورند https://dibarooz.ir/گل‌محمدی-می‌خواستند-پرسپولیس-را-از-پ/ دیباروز Mon, 03 May 2021 11:37:09 0000 عمومی https://dibarooz.ir/گل‌محمدی-می‌خواستند-پرسپولیس-را-از-پ/ سرمربی پرسپولیس با انتقاد از چیدمان لیگ ، بر اهمیت حفظ ترکیب فعلی خود تأکید کرد. یک تیم می گوید باشگاه های قطر به بازیکنان خود نگاه می کنند. به گزارش دیباروز ، گزیده مصاحبه یحیی گال محمدی با خبرنگار روزنامه شهروند در زیر می توانید بخوانید: باید از بازیکنان پرسپولیس که در آن شرایط …

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از چیدمان لیگ ، بر اهمیت حفظ ترکیب فعلی خود تأکید کرد. یک تیم می گوید باشگاه های قطر به بازیکنان خود نگاه می کنند.

به گزارش دیباروز ، گزیده مصاحبه یحیی گال محمدی با خبرنگار روزنامه شهروند در زیر می توانید بخوانید:

باید از بازیکنان پرسپولیس که در آن شرایط سخت جان باختند تشکر کنم. با این حال ، اوضاع در هند و استرس ناشی از بیماری کرونا ویروس قلب کارها را بسیار دشوار کرده است. از طرف دیگر ، گرما و رطوبت هوا واقعاً آزار دهنده بود و رطوبت هوا به 82 درصد می رسید. بچه ها خوب کار کردند و تا آخرین بازی از جنگ منصرف نشدند که این بسیار مهم است.

نقش بازیکنان از من و هم تیمی هایم مهمتر است. تحمل فشار بازی با شرایط هند واقعاً سخت بود … باید از اعضای کادر مربیگری به خاطر تعهد بسیارشان تشکر کنم.

اینکه بگوییم سطح بازی ها کاهش یافته است اصلاً درست نیست. همه حتی کیفیت این جو و چگونگی رشد آن را دیدند. استقلال تاجیکستان نیز تیم ناشناخته ای بود که در راس گروه خود قرار گرفت ، و این نشان می دهد که همه ملت ها چشم به پیشرفت دارند.

– چیدمان و شرایط بازی ها به گونه ای بود که تا لحظه آخر چیزی مشخص نبود و برخی از اتفاقات کوچک سرنوشت بازی ها را رقم زد. الدحیل و السد دو تیم خوب هستند که حذف شدند و این نشان دهنده دشواری مسابقات بود ، حتی پاختاکور هم صعود نکرد.

– در حال حاضر ، من اطلاعات دقیقی در مورد این تیم ندارم ، زیرا نمی توانستم مسابقات تاجیکستان را برای استقلال تماشا کنم ، اما این تیم مطمئناً تیم با کیفیتی است ، زیرا به عنوان تیم اول از آن گروه به شدت صعود کرد و 4 گل زد علیه الهلال. ما باید فرصت این تیم را تجزیه و تحلیل کنیم و فکر می کنم مسابقه در تاجیکستان نیز برای تیم ما یک چالش باشد زیرا واضح است که چمن آنها مصنوعی است. اکنون که زمان زیادی تا این بازی باقی مانده است و ما باید تمرکز خود را روی مسابقات لیگ برتر ، جام حذفی و سوپرجام بگذاریم.

ما نشان داده ایم که تیم خوبی هستیم و یکی از قدرت های آسیا هستیم اما می دانیم که برای کسب عنوان قهرمانی سخت تلاش می کنیم. ما باید سعی کنیم ابتدا این بازیکنان را حفظ کنیم و این بسیار مهم است زیرا تیم های قطری در کمین برخی از بازیکنان ما هستند.

– این خبر بازار گرمی نیست و آنها پیشنهادات خوبی نیز دارند. بازیکنان بسیار خوبی داریم و باید تلاش کنیم آنها را حفظ کنیم.

ظاهراً این باشگاه کارهایی انجام داده است اما فشردگی مسابقات نیز باعث تأخیر در این زمینه شده است. ما فرصت مذاکره با آنها را داریم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. کادر مربیگری و هواداران نیز می خواهند بازیکنان بمانند و مسلما مسئولان باشگاه از این طریق سخت کار خواهند کرد.

شاید افرادی در ذهن ما باشند. ما هنوز با هیچ بازیکنی صحبت نکرده ایم ، اما قطعاً باید به فکر ترکیب تیم باشیم. ما تا اواسط ماه آگوست در مسابقات لیگ برتر شرکت می کنیم و پس از آن باید لیگ قهرمانان آسیا را در ماه سپتامبر ادامه دهیم. ما از ژوئن 1999 بدون وقفه در حال بازی و تمرین هستیم و وقفه های ما 3 یا 4 روزه بود. در واقع این نوع برنامه ریزی فقط برای پرسپولیس بود و استراحت خوبی نداشتیم اما در مورد سایر تیم ها شرایط برای استراحت آنها حتی از دو تا سه هفته فراهم شد. این طرح برای پرسپولیس مهلک بود و به نوعی آنها می خواستند پرسپولیس را سرنگون کنند اما نتوانستند.

من معتقدم که مسابقات باید منصفانه برگزار شود تا قهرمان لیگ منصفانه مشخص شود. برای یک تیم تمرین و رقابت مناسب نیست ، بلکه تیم دیگر استراحت کافی دارد. همه همچنین تماشا کردند که پرسپولیس در این فصل و با چه فشاری در مسابقات شرکت کرده است. خواسته همه ما و هواداران پرسپولیس عدالت است.

در فوتبال همه چیز علمی و اصولی است .. آیا ممکن است تیمی قبل از انجام چنین مسابقه حساس این وضعیت را برطرف کند؟ ما به ایران برگشتیم و بلافاصله قرنطینه شدیم. ما حتی بهبود نیافتیم و بازیکنان نمی توانستند به خانه خود بروند. شما به هیچ وجه نمی توانید با این حالت بازی کنید … این که آنها بین تیم ها فرق نگذارند نیاز زیادی نیست.

– در مرحله اول ، سازمان لیگ با تقاضای استقلال موافقت کرد ، در حالی که دیدارهای دو تیم قبل از دربی برابر بود. اگر یادتان باشد ما با سپاهان و نساجی بازی کردیم و استقلال فهمید با این شرایط بیش از 20 روز از بازی رسمی فاصله دارد. به همین دلیل او خواست که بازی را انجام دهد و این مسئله دیگر به ما ربطی ندارد.

ما به هر بازی می رویم و سعی می کنیم با پیروزی هواداران را راضی کنیم. ما فقط از این طریق انتظار عدالت داریم.

من از هر چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نفرت دارم! فکر نمی کردم این چهار تیم همه با هم در نیمه نهایی باشند اما من قهرمان منچسترسیتی را در بین آنها ترجیح می دهم.

انتهای پیام


[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 ] [ 7:04 ] [ Burton ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]