اخبار جامع تخصصی معماری

خبرهای تخصصی معماری را در این وبلاگ جستجو کنید.

توان سرمایه‌گذاری چادرملو در ۱۱ پروژه عظیم صنعتی و معدنی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ناصر تقی زاده با اشاره به نقش صنایع بزرگ و معادن در رونق اقتصاد کشور و توسعه مناطق کم درآمد و محروم گفت: وظیفه ما به عنوان مدیران صنعتی علاوه بر تولید ، برای توسعه کشور و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان. وی با بیان اینکه شرکت معدن و …

توان سرمایه‌گذاری چادرملو در ۱۱ پروژه عظیم صنعتی و معدنی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://dibarooz.ir/توان-سرمایه‌گذاری-چادرملو-در-۱۱-پروژه/ دیباروز Sat, 01 May 2021 10:45:27 0000 عمومی https://dibarooz.ir/توان-سرمایه‌گذاری-چادرملو-در-۱۱-پروژه/ به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ناصر تقی زاده با اشاره به نقش صنایع بزرگ و معادن در رونق اقتصاد کشور و توسعه مناطق کم درآمد و محروم گفت: وظیفه ما به عنوان مدیران صنعتی علاوه بر تولید ، برای توسعه کشور و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان. وی با بیان اینکه شرکت معدن و …

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ناصر تقی زاده با اشاره به نقش صنایع بزرگ و معادن در رونق اقتصاد کشور و توسعه مناطق کم درآمد و محروم گفت: وظیفه ما به عنوان مدیران صنعتی علاوه بر تولید ، برای توسعه کشور و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان.

وی با بیان اینکه شرکت معدن و صنعت چادملو قادر است بدون مراجعه به بانک ها در بخشهای مختلف صنعتی و معدنی و حتی غیر فلزی و پتروشیمی سرمایه گذاریهای کلانی انجام دهد ، افزود: برای اثبات این گفته ، تفاهم نامه 2 میلیارد دلاری با وزارت سکوت افتاده ام

تقی زاده ، پروژه های پیشنهادی برای این میزان سرمایه گذاری شامل ساخت 4 میلیون تن مرکز آهن ، ساخت کارخانه گندله سازی با ظرفیت 5 میلیون تن ، ساخت 2.2 میلیون تن ، یک واحد عظیم غول پیکر ، ساخت شمش آهن ، یک واحد تولیدی با یک ظرفیت 50 هزار تن ، ساخت و ساز. 2 میلیون تن و ورق های آلیاژ با ظرفیت 2 میلیون تن.

وی همچنین یک نیروگاه دوم سیکل ترکیبی با ظرفیت 500 مگاوات با مشارکت شرکت سرمایه گذاری Umaid ساخت ، دو ایستگاه انرژی خورشیدی با ظرفیت 10 مگاوات ساخت ، یک واحد تولیدی 800 هزار تن در ابرکوه ساخت و یک نیمه تمام را ساخت. پروژه نهایی تولید 600 هزار تن فولاد آلیاژی در ابرکوه یک منطقه صنعتی در ابرکوه و از استان یزد به عنوان یکی از پروژه های پیشنهادی برای سرمایه گذاری نام برد.

تقی زاده از طرف خود گفت: “این برنامه ها درصورت اجرا شدن رویه های اداری و دیوان سالاری كه مانع تسریع و تحقق چنین سرمایه گذاری هایی می شود ، اجرا می شود.”

مدیر عامل چادرملو با اشاره به نگرانی های خود مبنی بر ناکارآمدی برخی دستگاه ها و ایجاد موانعی بر سر راه رشد و توسعه اقتصادی کشور ، اظهار داشت: وقتی شرکت ها آمادگی خود را برای سرمایه گذاری های صنعتی و بهره وری اعلام می کنند ، برخی از شرکت ها به دلیل کمبود آقایان از شتاب جلوگیری می کنند. روند سرمایه گذاری و فعالیت ها.

وی ادامه داد: اگر کمیته یا ستادی در استان ها تشکیل شود و همه ادارات زیرمجموعه آن باشند و نظرات ستاد محترم شمرده شود ، پس سرمایه گذاری در ایران مانند سایر کشورها در کمترین زمان ممکن انجام می شود و فکر می کنم بهترین راه رفع موانع تولید است. ” سرمایه گذار قرار است ستادی متشکل از نخبگان ، رحمت و توسعه در هر استان ایجاد کند.

تقی زاده افزود: “این ستاد می تواند با استفاده از اختیارات لازم و بدون دخالت در امور مالی و فقط با هدف نظارت و حمایت در حل مشکلات ، به عنوان تسهیل کننده ، موانع حزب گرایی و تصمیم گیری ها. غیرحرفه ای و بوروکراتیک.

وی با اشاره به نمونه همکاری و سرمایه گذاری شرکت های بزرگ معدنی و صنعتی در استان های کرمان و یزد گفت: “طرح عظیم ملی برای نمک زدایی و انتقال آب در خلیج فارس یکی از موارد استثنایی همکاری همه جانبه بین دو کشور. عناصر م inثر در این پروژه و شجاعت مدیران. “آنها با شکل گیری این کار شگفت انگیز ، حتی برای دست اندرکاران توسعه کشور ، حرکتی بزرگ را آغاز کردند که امیدواریم سرآغاز توسعه سایر بخشهای کشور باشد. کشور.


[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 ] [ 17:30 ] [ Burton ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]