اخبار جامع تخصصی معماری

خبرهای تخصصی معماری را در این وبلاگ جستجو کنید.

اعلام برنامه‌های بنیاد رودکی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

مدیرعامل بنیاد رودکی با اشاره به رسالت جامعه هنری در حفاظت از مسیر و یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی ، برنامه های این نهاد را در اولین سالگرد شهادت شهید تشریح کرد. مهدی افضلی با استناد به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی به خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: “شهید سلیمانی افسانه …

اعلام برنامه‌های بنیاد رودکی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی https://dibarooz.ir/اعلام-برنامه‌های-بنیاد-رودکی-در-سالگر/ دیباروز Fri, 01 Jan 2021 16:08:56 0000 فرهنگ و هنر https://dibarooz.ir/اعلام-برنامه‌های-بنیاد-رودکی-در-سالگر/ مدیرعامل بنیاد رودکی با اشاره به رسالت جامعه هنری در حفاظت از مسیر و یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی ، برنامه های این نهاد را در اولین سالگرد شهادت شهید تشریح کرد. مهدی افضلی با استناد به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی به خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: “شهید سلیمانی افسانه …

مدیرعامل بنیاد رودکی با اشاره به رسالت جامعه هنری در حفاظت از مسیر و یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی ، برنامه های این نهاد را در اولین سالگرد شهادت شهید تشریح کرد.

مهدی افضلی با استناد به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی به خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: “شهید سلیمانی افسانه ای ملی است و یاد او برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی باقی خواهد ماند. و هنر

وی افزود: بنیاد روادکی ، بازوی فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در راستای این مأموریت ، 3 برنامه ویژه بزرگداشت این شخصیت برجسته مقاومت و ایثار را تدارک دیده است.

افضلی توضیح داد: فیلم مستند نمایش “سرباز” که جنبه های زیست شناختی و مقاومت شهید سلیمانی را روشن می کند ، به مدت 5 شب از شب در تالار وحدت نمایش داده می شود. یکی از وظایف بنیاد رودکی تولید آثار هنری شگفت انگیز است و این اثر به زبان هنری و به صورت حماسی زندگی و نقش برجسته شهید را نشان داد.

مدیرعامل بنیاد رودکی جایزه عکس این موسسه را با عنوان “داستان سرباز” به عنوان دومین برنامه مهم بنیاد رودکی برای بزرگداشت صعود شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: به آرامی ؛ در این جایگاه ، بنیاد الروادکی در جایزه عکس که با محوریت شهید عزیز سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود ، سعی دارد بخشی از گنجینه بصری ارزشمند تاریخ آمیخته با جهاد و شهادت را جمع آوری و حفظ کند.

وی گفت: عکاسان تعدادی از فرمانداری های ایالتی به دعوت بنیاد رودکی و با کمک نام شهید بزرگوار در این مسابقه شرکت کردند که حدود 1100 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. داوری آثار به پایان رسیده است و برگزیدگان این جشنواره به یاد شهید اعلام می شوند و به میزبانی تالار وحدت برگزار می شوند.

افدالی افزود: تصور ما این است که فراخوان فیلمبرداری “قصه سرباز” با جمع آوری این گنجینه ارزشمند عکس بیش از هر چیز به هدف خود رسیده است و ما در تلاشیم تا با حمایت مدیریت امور شهری نمایشگاهی از آثار جمع آوری شده را در قالب یک نمایشگاه شهری برگزار کنیم. کتاب این رویداد نیز منتشر شد.
مدیرعامل بنیاد رودکی با اشاره به جایگاه ویژه برج آزادی به عنوان یک نماد ملی گفت: برج آزادی توانایی ویژه ای برای نشان دادن رویدادهای ملی است و واکنش ها از فضای عمومی جامعه در این برج دیده می شود. اتفاقی که می تواند به نوعی هماهنگی و همدلی فرهنگی در جامعه منجر شود.

وی افزود: سومین ویژه برنامه بنیاد روادکی در ایام بزرگداشت سردار آسمانی اجرای “اسکای وال” در برج آزادی است. این اجرا با اجرای حرکات پرواز بر روی دیوار برج آزادی اجرا می شود که اجرای بی نظیری است.

افدلی تأکید کرد: هنر یک بیمارستان دائمی است و هنرمندان کشورمان برای ادامه راه شهید سلیمانی رسالت ویژه ای دارند. امیدواریم بتوانیم در مسیر این شهید عزیز سرآمد باشیم.

انتهای پیام


[ بازدید : 144 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 14 دی 1399 ] [ 17:56 ] [ Burton ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]